• En
  • ثبت سفارش و استعلام
  • پاساژ اینترنتی شناسا
logo
  • صفحه اصلی
  • مشتریان
  • درباره ما
    • درباره شناسا
    • اعضای شناسا
    • تفاهم‌نامه‌ها
  • خدمات
  • اخبار و مقالات
    • اخبار
    • مقالات
  • دستورالعمل‌ها
    • دستورالعمل همکاری با شناسا
    • دستورالعمل استعلام پیامکی شرکت شناسا
  • ارتباط با ما
logo
  • صفحه اصلی
  • مشتریان
  • درباره ما
  • درباره ما
    • تفاهم‌نامه‌ها
    • درباره شناسا
    • اعضای شناسا
  • خدمات
  • اخبار و مقالات
  • اخبار و مقالات
    • اخبار
    • مقالات
  • دستورالعمل‌ها
  • دستورالعمل‌ها
    • دستورالعمل همکاری با شناسا
    • دستورالعمل استعلام پیامکی شرکت شناسا
  • ارتباط با ما
شناسا
  • صفحه اصلی
  • اخبار و مقالات
  • اخبار
  • دستورالعمل استعلام پیامکی شرکت شناسا
دستورالعمل استعلام پیامکی شرکت شناسا
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۱
  • اخبار

دستورالعمل استعلام پیامکی شرکت شناسا

مقدمه

با عنایت به اینکه مشتری مداری و حفظ حقوق مصرف کنندگان نهایی از مهمترین رسالت‌های شناسا می‌باشد، تشویق به استعلام تایید اصالت لوازم یدکی خودرو در زمان خرید میزان تعهد شرکت و تامین کنندگان را بالا برده و سطح کیفی ارائه خدمات را بهبود خواهد بخشید. در این دستورالعمل نحوه حمایت از استعلام کنندگان هولوگرام شناسا بیان گردیده است.

ماده ۱: تعاریف

سطح وفاداری: گروه هر مشتری رو نشون میدهد که در ۶ رده به ترتیب از پایین به بالا: عادی، برنزی، نقره ای، طلایی، پلاتینیومی و پلاتینیومی پلاس دسته بندی می شود. برای محاسبه امتیاز هر شخص، تعداد استعلام هر مشتری امتیاز بندی می‌شود.

ماده ۲: در صورت اطلاع کد آشکار به شرکت شناسا، اطلاع دهنده مشمول امتیاز بر اساس جدول ماده ۳ خواهد بود به عنوان نمونه اگر مکانیکی استفاده از شناسا را به مشتریان خود پیشنهاد دهند و مشتری آن مکانیک اقدام به استعلام هولوگرام تایید اصالت کالا نماید، مکانیک با اطلاع کد آشکار هولوگرام شناسا را به شرکت، مشمول امتیاز خواهد شد.

تبصره: اعطای امتیاز در هر هولوگرام فقط به یک صورت امکانپذیر می‌باشد یا به صورت استعلام کد پنهان و یا به صورت اطلاع کد آشکار به شرکت.

ماده ۳: جدول امتیازات برای گروه‌های هدف به ازای هر استعلام در زیر نشان داده شده است.

 ماده ۴: جوایز در نظر گرفته شده برای گروه‌های مختلف هدف بر اساس امتیاز بدست آمده یا تعداد استعلام پیامکی مطابق جدول زیر می‌باشد.

تبصره: در برخی از سلول‌های جدول که بیش از یک جایزه در نظر گرفته شده است، یکی از آن‌ها به عنوان جایزه تعلق خواهد گرفت.

ماده ۵: محاسبه امتیازات برای مکانیک‌ها و خرده فروشی‌ها به صورت سالیانه و برای مصرف کنندگان نهایی به صورت دو سالانه خواهد بود.

دسته‌بندی‌ها
  • مقالات (34)

  • اخبار (45)

آخرین مقالات
نحوه رفع خطای ۱۰۳ ثبت سفارش در فرآیندهای بانکی و گمرکی

نحوه رفع خطای ۱۰۳ ثبت سفارش در فرآیندهای بانکی و گمرکی

۱۸ مرداد ۱۴۰۲
برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده سالیانه شرکت شناسا

برگزاری مجمع عمومی عادی و فوق العاده سالیانه شرکت شناسا

۱۰ مرداد ۱۴۰۲
وجود روغن موتورهای تقلبی در بازار علیرغم جمع آوری آن

وجود روغن موتورهای تقلبی در بازار علیرغم جمع آوری آن

۷ مرداد ۱۴۰۲
بنر اول مقالات
بنر دوم صفحه دستور العمل
بنر سوم صفحه دستور العمل
logo
شرکت مبتکران توسعه و تجارت شناسا در سال ۱۳۹۰ با همکاری و مساعدت فعالان صنعت قطعات خودرو و ماشین آلات، با هدف معرفی و عرضه قطعات یدکی اصل به منظور شفاف سازی بازار و حفظ حقوق تامین کنندگان اهل و اصیل و مصرف کنندگان نهایی تشکیل گردید و از سال ۱۳۹۳ پس از انجام مطالعات زیربنایی از سال ۱۳۹۴ فعالیت عملی خود را با الصاق هولوگرام شناسا بر روی کالاهای اصیل و با کیفیت شروع نمود.
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱-۳۳۹۷۹۰۰۸
  • info@shenasa.co.ir
  • خیابان امیرکبیر، کوچه سراج الملک، بن بست دوم، بلوک A-واحد ۳۱۰
لینک‌های مرتبط
  • کانال باشگاه حامیان شناسا در تلگرام
  • صفحه اینستاگرام شناسا
2021 © طراحی سایت و سئو توسط هینزا